Een lancering wordt pas echt een feestje als er iets te winnen valt. Daarom kun je hét boek voor impact ondernemers winnen: Pioniers van de nieuwe Welvaart van Kees Klomp en Nadine Maarhuis.

Op de achterflap:

In “Pioniers van de nieuwe welvaart‘ gaan Kees Klomp en Nadine Maarhuis dieper in op de betekeniseconomie, die alsmaar groeit. Ondernemers als Tony’s Chocolonely, Dopper en De Vegetarische Slager zijn succesvol bij een groot publiek en in alle hoeken van de samenleving is belangstelling voor ondernemers met een maatschappelijke missie.

Maar een financieel gezonde business runnen die tegelijk sociale en ecologische meerwaarde creëert is niet altijd gemakkelijk. Welke dilemma’s ervaren de pioniers van de nieuwe welvaart bij het bouwen van hun missiegedreven bedrijven? En hoe tackelen ze die?

In dit boek vertellen impactondernemers openhartig over hun pieken en dalen en delen ze de lessen uit hun praktijk. Parallel daaraan schetsen Klomp en Maarhuis de essentiële elementen van de betekeniseconomie. Dit boek is daarom verplichte kost voor beginnende én groeiende pioniers – maar ook voor leiders in gevestigde bedrijven die de omslag naar maatschappelijke impact willen maken.

En jij kan hem winnen!

Wat moet je doen om te winnen? Schrijf je in voor de nieuwsbrief en laat een reactie achter in de comments en vertel welke impact jij wil gaan maken dit jaar.

Je kan meedoen tot en met 16 februari!

2 Comments

  1. Rianne on 6th February 2020 at 12:30 pm

    Lijkt me een heel relevant boek. Ik wil dit jaar gaan proberen zelf was- en schoonmaakmiddelen te gaan maken of vervangen door meer ecologische alternatieven – zoals wassen met kastanjes!

  2. Julia on 15th February 2020 at 7:32 pm

    Ik ben net begonnen met plantjes stekken! Productie van nieuw gekweekte planten verminderen dus. Er ging een wereld voor me open toen ik terechtkwam op Facebook pagina’s vol met berichten: “Wie wil er een stekje ruilen?”. Volgende week ga ik mijn eerste stekje bij iemand thuis ophalen! 😀

Leave a Comment